با عرض سلام و قدردانی خدمت همراهان عزیز کانال "ندای ارجق نگین سرسبز آذربایجان- گؤزل خیاو،یا همان مشگین شهر" همانطور که می دانید هدف کانال ما معرفی و شناساندن زیبایی های منطقه مشگین شهر و تا حدودی آذربایجان می باشد لذا از همه شما عزیزان خواهشمندیم در این امر طبق سابق  با ارسال عکس های زیبا و با کیفیت خود از طبیعت و جاذبه ها و روستای خود به ادمین های کانال که آی دی و پل ارتباطی ما در اطلاعات کانال نوشته شده و در پایین این متن نیز  اشاره خواهد شد ما را در این امر یاری فرمایید. همچنین با ارسال لینک کانال در گروه ها و در بین دوستان خود در جذب اعضا جدید و شناساندن مشگین شهر به آنها با ادمین های کانال که بدون هیچ چشم داشتی و فقط به خاطر دلسوزی برای این منطقه تلاش می کنند همسو شده و مثل همیشه ما را همراهی نمایید. با تشکر از همه شما عزیزان
با تشکر از شما«محرم رئوفی ارجقی»

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, | 15:39 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

علی دایی در اقدامی جالب و قابل توجه ، نزدیک شدن نکونام به شکستن رکوردهای تعداد بازی ملی را تبریک گفت و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

پیام علی دایی برای نکونام: منتظر افتخارآفرینی تو و همبازیانت هستم

در حالی که برخی بر این باورند که بازی کردن نکونام مقابل عراق صرفا به منظور شکستن رکورد بازی های ملی علی دایی بوده ،سرمربی سابق پرسپولیس طی پیامی به کاپیتان تیم ملی از این موضوع ابراز خوشحالی کرد. در این پیام آمده است:
کاپیتان محترم تیم ملی
تلاش هایت را ارج می نهم و از اینکه به زودی عنوان بیشترین بازی ملی در تیم کشورمان نصیب تو می شود از صمیم قلب خوشحالم و به تو تبریک می گویم. برای این رکورد داخلی ، آرزویم شکستن رکورد بهترین گلزن ملی دنیا توسط یک ایرانی است که ان‌شاالله این رکورد در دست یک ایرانی باقی بماند.

می دانم کارلوس کروش از تدارکات تیم دلخور است و آنگونه که شایسته تیم ملی بود این تیم تجهیز و آماده نشد اما با شناختی که از این مربی بزرگ و تو و همبازیانت دارم می دانم که در عرصه جام ملت ها افتخارآفرینی خواهید کرد و نشان می دهید که با وجود همه مشکلات ها می توان فعل خواستن را صرف کرد.

به عنوان یک هوادار تیم ملی در لحظه لحظه بازی هایتان خود را کنارتان می بینم و برای موفقیت این تیم دعا می کنم.ان‌شاالله برای دیدار فینال در استرالیا خواهم بود تا از نزدیک جام را در دستان کاپیتان تیم کشورم و سایر ملی پوشان ببینم.

به کاستی ها و برخی اظهارات مغرضانه توجه نکن.تردیدی ندارم که تو و همبازیانت به همراه کروش و کادرش شایسته بهترین ها هستید.به امید سربلندی ایران و ایرانی. 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, | 13:23 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی مشخص شد

به گزارش طرفداری، شماره پیراهن 23 بازیکن تیم ملی در جام ملت های آسیا 2015 مشخص شد.
شماره پیراهن 23 بازیکن اعزامی تیم ملی ایران به این رقابت‌ها به شرح زیر خواهد بود:
1-علیرضا حقیقی
2-خسرو حیدری
3-احسان حاج‌صفی
4-سیدجلال حسینی
5-امیرحسین صادقی
6-جواد نکونام
7-مسعود شجاعی
8-مرتضی پورعلی گنجی
9-امید ابراهیمی
10-کریم انصاری‌فرد
11-وریا غفوری
12-محسن فروزان
13-وحید امیری
14-آندرانیک تیموریان
15-رامین رضائیان
16-رضا قوچان‌نژاد
17-سروش رفیعی
18-علیرضا جهانبخش
19-هاشم بیک‌زاده
20-سردار آزمون
21-اشکان دژاگه
22-علیرضا بیرانوند
23-مهرداد پولادی
در این لیست پیراهن شماره یک تیم ملی به علیرضا حقیقی اختصاص پیدا کرده و شماره 8 نیز به مرتضی پورعلی‌گنجی رسیده است.
به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران از یکشنبه 21 دی‌ماه کار خود را به صورت رسمی در جام ملت‌های 2015 آسیا آغاز کرده و در مرحله سوم این رقابت‌ها در همین روز به مصاف بحرین خواهد رفت.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, | 10:38 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

او علی کریمی است با مختصات خاص خودش. یک بار دیگر آمپر چسباند. او رفت ، با کارلوس کروش هم نتوانست کار کند. دوباره ساکش را بست و درحالی که در عصبانیت حرفهای تندی هم می زد ، هتل المپیک را ترک کرده و رفته. چرا رفته؟ خودش نوشته رفته چون:« نمی توانسته خدمت کند ، نخواسته که خیانت کند. » اصل ماجرا چه بوده؟ این روایت پرسپولیسی هاست:«چون کادرفنی محمد نوری را انتخاب نکرده ، کریمی شاکی شده و رفته...» روایتی که خیلی به واقعیت نمی تواند نزدیک باشد چون همین چند روز قبل او در حضور وزیر ورزش خواسته بود دو بازیکن به تیم ملی اضافه شوند.دو بازیکن سرباز تیم. شایعه دیگر ماجرای نشستنش روی سکوهاست . اینکه برایش جایی روی نیمکت ندارند پس ناراحت شده .البته این را علی از همان لحظه اول می دانسته. اینکه مدرک مربیگری ندارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مثل فدراسیون خودمان نیست که مثلا برای علی کریمی کارت مسئول تدارکات صادر کند و او با آن کارت روی نیمکت بنشیند. شایعه سوم اما بدتر از همه شایعات قبلی است. او شاکی بوده ، شاکی از تبعیض در پرداخت پاداش ها از سوی وزارت ورزش . اینکه چرا پاداش فقط به بازیکنان جام جهانی رفته تعلق گرفته؟چرا به کادرفنی داده نشده و او این را توهین به خود و همکارانش می داند. علی که در همان دیدار با وزیر مثل دیگر اعضای کادرفنی گفته بود دغدغه مالی ندارند. او که روز اول گفته بود امده تا چیز یاد بگیرد چه بی موقع اردو را ترک کرد ، آن هم در روزی که دلخور بوده از صبحش و می گویند پیگیر ماجرایی بوده که بی ارتباط به خبر پاداش های اخیر وزارت ورزش نبوده است.

همین چند روز قبل بود که در دیدار با وزیر ورزش همه را امیدوار کرده بود به داشتن یک مربی بزرگ ایرانی متفاوت. پسری که چشم در چشم وزیر ورزش می گوید:«اگر تیم ملی کمپ تمرینی درست داشت ، اگر کفپوش سالنی که رویش نشستیم برای دوران مدیریت صفایی نبود ، اگر به زیرساخت های ورزش می رسیدیم نیاز نداشتیم برای اردوی تمرینی به آفریقا برویم.» هم او که پیشتر گفته بود:« رفته اند در اهواز شهر آفتاب ورزشگاهی 50 هزار تفری ساختند که همه 50 هزار نفر زیر تیغ آفتاب می مانند.» او که تک واژه هایی می گوید از جنس دانستن. او اما در عمل همیشه در بزنگاهها کاری را می کند که نباید بکند. یکبار پروین ، بار دیگر برانکو ، یکبار دایی ،مدتی با قطبی و دفعه بعد یحیی ، گاهی بلاژویچ و حتما زمانی هم با هیتسفلد . او عادت دارد به زدن زیر همه چیز و رفتن. اگرچه او برای کروش همه آنچه مربی نیاز داشت را انجام داد ،او زمانی از اردو رفت که تیم ملی عازم مسابقات بود و دیگر سرمربی دغدغه فشار افکار عمومی برای حضور دستیار ایرانی را ندارد. بازی اما برای او طور دیگری است. او به تیم ملی پشت کرده. برای بار چندم.

علی اما همانی است که خیلی ها برای کارهای خارج از فوتبالش دوستش دارند. او که دست به خیر است ، شهامت دارد و می تواند لیدری مناسب برای جریان های اجتماعی باشد. پسری که انگار ساخته شده تا ستاره رسانه ای باشد. برای انتقاد ، برای هدیه دادن پیراهن و برای جوش آوردن های انفجاری. شاید او جنسش جنس نیمکت و اعصاب و اخلاقش ، مناسب مربیگری نیست.او که فوتبال را هم خیلی دوست نداشت اما ستاره ای بود ، شاید به این فکر میکند که مرد مربیگری نیست مرد زندگی پر فشار با استرسی در مرز انفجار.

او اما فارغ از همه این عصبیت کنترل ناشدنی دوست داشتنی است و به سادگی می توان از جذابیتش به عنوان سوپراستار فوتبال گذشت.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 13:33 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

طرفداری- امروز علی کریمی در آخرین تمرین تیم ملی حاضر نشد و غیبت او شائبه‌های زیادی را ایجاد کرد و حتی شایعه انصراف کریمی از حضور در تیم ملی به طور بسیار جدی مطرح شد.

علی کریمی اردوی تیم ملی را ترک کرد؛ جادوگر با کیروش مشکل دارد؟

گفته می‌شود کریمی به برخی موارد انتقاد دارد و امروز هم به همین دلیل در اردوی قبل از سفر تیم ملی به استرالیا حضور نداشت. کاروان تیم ملی ایران امشب 22:30 به مقصد سیدنی انجام خواهد شد و شواهد گواهی می دهند که کریمی تمایلی برای همراهی تیم ملی ندارد.

برای مشخص شدن این وضعیت باید صبر کرد تا دید آیا کریمی با تیم ملی راهی استرالیا می شود یا خیر. 

علی کریمی در تمرینات امروز تیم ملی نیز شرکت نداشت. گفته می شود علی کریمی در مورد برخی مسائل و لیست تیم ملی با کارلوس کیروش مشکل دارد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 9:34 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

مرتضی گفتی ( یکی هست ) و ندانستم که بود

گفته بودی (عشق یعنی این ) که باید دل ربود

مرتضی رفتی (برو ) اما کمی آهسته تر

کوچه آهنگ (بیا برگرد ) دارد زوده زود

(نبض احساس ) تو را ای مرتضی باید گرفت

هر شب از آهنگ شعر ( آرزو ) یا در سجود

مرتضی رفتی و باید در غمت این را نوشت

بلبلی سوی خدای آسمانها پرگشود.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393برچسب:حمید کرمی, روستای ارجق, | 10:34 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

خدا در جنت از دیشب سفارش داده آهنگی

گمانم مرتضی امشب ( بیا برگرد ) می خواند

خدا دیگر به تنگ آمد ز آهنگ تو پاشایی

برو بهتر بخوان امشب خدا قدرتو میداند

به گزارش «تابناک»؛ مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه 16 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد 1363.5.20) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 دیروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.

در این بین پدر مرتضی پاشایی در حالی که اوضاع نامساعدی داشت نیز گفت: ۱۵آبان ماه سال گذشته بود که متوجه شدیم و سریعاً اقدام کردیم و ۲۱آبان ماه هم در بیمارستان «نیکان» مرتضی تحت عمل جراحی قرار گرفت. متاسفانه کمی دیر متوجه شدیم ولی لحظه‌ای درنگ نکردیم و خود مرتضی هم با ‌‌نهایت قدرت سعی کرد بتواند بیماری‌اش را شکست دهد. هر وقت قطعه «عصر پاییزی» مرتضی را می‌شنوم، یاد خاطراتی می‌افتم که نمی‌شود گفت خاطرات خوب یا بد. این قطعه را که می‌شنوم، به فکر فرو می‌روم.

وی درباره سفری که به خواسته مرتضی پاشایی در محرم امسال برای پدر و مادرش به کربلا صورت گرفت نیز گفت: هفته پیش در کربلا، من دست بر قضا یک دقیقه مانده به اذان مغرب رفتم سرداب حضرت ابوالفضل العباس، در باز شد و آنجا دیدم یک آقای روحانی منتظر کسی است که اذان را بگوید. بلندگو را برای من آوردند، تکبیر و اذان را گفتم و در پایان گفتم پنج مرتبه آیه «امن یجیب» را بخوانید و برای «مرتضی پاشایی» که دوستش دارید دعا کنید و در سرداب حضرت ابوالفضل العباس همه دعا برای سلامتی مرتضی کردند وقتی شروع به خواند نماز فرادا‌یم کردم یکسری از ایرانی‌ها دورم جمع شدند و پرسیدند که مرتضی را از کجا می‌شناسم. من هم گفتم که پدرش هستم، برایش دعا کنید که به حق حضرت ابوالفضل انشاالله شفای عاجل بگیرد.

در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره‌ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده‌ها منتشر شد گفت: برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی‌توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.

مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

روحش شاد ویادش گرامی

شعر: حمید کرمی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393برچسب:شعر:حمید کرمی, | 10:24 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
نسخه چاپيارسال به دوستان
در مشگین‌شهر
110 راس گوسفند بر اثر بی‌احتیاطی راننده اتوبوس تلف شدند

بر اثر برخورد اتوبوس با گله احشام در حوالی روستای ارجق شهرستان مشگین‌شهر 110 راس گوسفند تلف شدند.

خبرگزاری فارس: 110 راس گوسفند بر اثر بی‌احتیاطی راننده اتوبوس تلف شدند
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در این حادثه که پیش از ظهر امروز در حوالی روستای ارجق شهرستان مشگین‌شهر رخ داد، راننده بی‌احتیاط اتوبوس در مسیر حرکت از سمت اردبیل به پارس‌آباد با گله احشام برخورد کرد.

براساس این گزارش، شدت برخورد به حدی بود که 110 راس گوسفند تلف شده و 60 راس دیگر ذبح شدند.

در این حادثه دو چوپان به صورت جزئی مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

بی‌احتیاطی و عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده اتوبوس علت این حادثه گزارش شده است.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:تصادفات, | 8:40 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : دو شنبه 12 آبان 1393برچسب:, | 1:3 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

توزیع نذری و احسان حسینی توسط  کربلایی فریدون خلیلی

در مسجد جامع روستای ارجق

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : شنبه 10 آبان 1393برچسب:احسان و نذورات اهالی روستای ارجق, | 13:14 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

توزیع نذری و احسان حسینی توسط کربلایی بایرام صفوی و اطرافعلی وکیلی

در مسجد جامع روستای ارجق

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : جمعه 9 آبان 1393برچسب:احسان و نذورات اهالی روستای ارجق, | 12:16 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : شنبه 3 آبان 1393برچسب:طشت گذاری,روستای ارجق, | 15:3 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

مراسم طشت گذاری مسجد جامع روستای ارجق

روز جمعه مورخه  02 / 08 / 1393 برگزار می شود.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : چهار شنبه 30 مهر 1393برچسب:محرم,طشت گذاری,روستای ارجق, | 20:29 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
در آزمايشي ،‌ اين مار را در درون يك اتاق در بسته قرار دادند و پس از آن شاهد آن بودند كه اين مار با بلند شدن و باز كردن در بسته از اتاق فوق بيرون آمد.
ماري بانام آلبينو بيرمانيا با انجام يك كار عجيب، تعجب و در عين حال ترس خاصي را در بين جانورشناسان جهان ايجاد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، به دنبال رفتار شناسي انواع گونه هاي مارها در جهان ، محققان جانورشناسي رفتار بسيار عجيبي را از مار 5.5 متري و در عين حال سمي آلبينو بيرمانيا مشاهده كردند.

در آزمايشي ،‌ اين مار را در درون يك اتاق در بسته قرار دادند و پس از آن شاهد آن بودند كه اين مار با بلند شدن و باز كردن در بسته از اتاق فوق بيرون آمد.

چنين رفتاري تاكنون از جانب مارها ديده نشده بود و اين موضوع موجب بروز نگراني هاي خاص در بين جانورشناسان شده ،‌ چرا كه آنها از اين بابت نگرانند كه در صورت شيوع جمعيت اين گونه از مار كنترل عدم آسيب رساني آنها بسيار دشوار خواهد شد.







فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:مار,دانشمند,عجایب, | 9:0 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:تصاویر,دخترایرانی, | 7:53 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 

نسخه چاپيارسال به دوستان
فرماندار مشکین‌شهر:
صاعقه در مشکین‌شهر یک زن را به کام مرگ برد

فرماندار مشکین‌شهر گفت: برخورد صاعقه در مشکین‌شهر موجب کشته شدن یک زن و مصدومیت یک کودک 12 ساله شد.

خبرگزاری فارس: صاعقه در مشکین‌شهر یک زن را به کام مرگ برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سید‌ حمید عباداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه بر اثر برخورد صاعقه در مشکین‌شهر یک زن کشته و کودک 12 ساله دچار سوختگی شدید شد، اظهار داشت: این حادثه در روستای کنگر‌لو رخ داده که بر اثر آن یک خانم فوت کرده و کودک 12 ساله او نیز دچار سوختگی شدید شده که به بیمارستان اردبیل اعزام شده است.

فرماندار مشکین‌شهر افزود: بر اثر بارش تگرگ در مشکین‌شهر علاوه بر حادثه یاد شده به برخی از روستاها، مزارع و باغات مشکین‌شهر خسارت وارد شده است که کارشناسان امر در حال برآورد نهایی خسارت این حوادث هستند.

مشکین‌شهر از جمله مناطق حادثه‌خیز استان اردبیل است که همه ساله در فصل بهار دچار حوادثی همچون صاعقه، تگرگ و سیل می‌شود که بر اثر بارش‌های شدید عصر امروز در این منطقه به نظر می‌رسد باغات تازه شکوفه داده این شهرستان دچار خسارات زیادی شود.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل نیز با تائید این خبر و کشته شدن یک زن و زخمی شدن یک پسر 12 ساله در روستای کنگر‌لو اعلام کرد: خسارات حوادث عصر امروز در مشکین‌شهر نظیر صاعقه، تگرگ و بارش شدید باران در حال ارزیابی است.

علی اسلامی گفت: دو نفری که در ساعقه عصر امروز دچار حادثه شده‌اند در کنار رودخانه‌ ایستاده بودند که گرفتار صاعقه شدند.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:مشگين شهر, | 7:40 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

مدال: علی کریمی یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال ایران است که بعد از ناکامی پرسپولیس در جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد البته زمزمه هایی مبنی بر بازگشتش به تیم ملی شنیده می شود اما جالب است بدانید که کاپیتان سابق پرسپولیس یک سگ گرانقیمت خریده سگی که که به طور اختصاصی از آلمان وارد ایران کرده است.

این روزها هم مشکل عجیبی برای کریمی و سگش پیش آمده بود و کریمی چند روزی دربه در به دنبال واکسن سالیانه سگش می گشت. ظاهرا این سگ باید سالی یک آمپول برای سلامتی اش بزند و در نهایت کریمی در محمدشهر کرج واکسن سگش را پیدا می کند!

گفته می شود سگ کریمی حدو ۲۰میلیون قیمت دارد و غذای خاص می خورد که هزینه نگهداری اش در ماه به حدود ۵۰۰ هزار تومان می رسد. پیش از این هم مازیار زارع یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس که اکنون در ملوان بازی می کند نیز هزینه های فراوانی برای سگش انجام می داد! او حتی یکی دو بار سگش را با خود در تمرینات پرسپولیس آورد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 7:34 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:عكس,متحرك,حسادت, | 11:4 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 

وی ادامه داد: امیر علی صبح روز قبل از حادثه در تمرین حاضر شد و شرایط روحی و جسمانی مساعدی هم داشت.
فارس: جسد امیر علی حاتمی، قهرمان بوکس رده جوانان کشور دو شب پیش در باغی به صورت حلق آویز شده کشف شد.
 
خسرو پور رئیس هیئت بوکس شهرستان نظر آباد گفت: امیر علی 16 ساله از قهرمانان کشور بوده و طی 2 سال گذشته در مسابقات رسمی باختی نداشته است. 

وی ادامه داد: امیر علی صبح روز قبل از حادثه در تمرین حاضر شد و شرایط روحی و جسمانی مساعدی هم داشت.
 
وی گفت: قرار بود عصر همان روز نیز در جلسه تمرین حضور یابد اما غیبت غیر منتظره او ما را نگران کرد و بعد از ساعاتی متوجه شدیم خود را در باغی کنار منزلشان در روستای ابراهیم بیگی حلق آویز کرده است.
 
تحقیقات هنوز ادامه دارد و مشخص نیست امیر علی خودکشی کرده یا به قتل رسیده است.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:خودكشي,قهرمان,بوكس, | 8:11 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 

باشگاه خبرنگاران: تصادف های سخت با ایمن ترین خودروها نیز می تواند کشنده باشد و تصادف با اتوبوس یکی از مرگبارترین تصادف ها است.

چندی پیش عکسی از یک تصادف در چین بسیار معروف شد و در آن می توانید نشانه هایی از راننده آن پیدا کنید که خیلی راحت نشسته است.


 
این تصویر که به نجات معجزه آسا معروف شده است نشان می دهد که یک خودرو بعد از تصادفی مرگبار با یک اتوبوس کاملا از بین رفته است اما راننده آن زنده مانده و خیلی راحت در داخل خودرو نشسته است.

خودروی این فرد به طور کامل از بین رفته است و پلیس اعلام کرد که زنده ماندن او تنها یک شانس بزرگ است و کمتر کسی می تواند از این نوع حوادث زنده بیرون آید….

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:تصادف,رانندگي,حوادث, | 9:17 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 

مشگین شهر-خیاونیوز: حامد اسمعیل پور ، قهرمان دوچرخه سواری استان اردبیل در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

به گزارش خیاو نیوز این ورزشکار که اخیرا به تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شده بود دیشب هنگام رانندگی با خودرو تویوتا کمری خود در مسیر جاده دسترسی پارک جنگلی مشگین شهر از مسیر منحرف شد و با تخته سنگ کنار جاده برخورد کرد.

در حادثه مذکور این دو چرخه سوار مشگین شهری در دم جان سپرد و چهار سرنشین دیگر خورو نیز به رغم باز شدن کیسه های هوای داخل خودرو به شدت مصدوم شدند که حال دو نفر از مصدومان این حادثه وخیم اعلام شده است.

سروان محمد طریقی رییس پلیس راهور مشگین شهر دلیل این حادثه را سرعت زیاد سواری تویوتا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقیله ذکر کرد.

در حادثه دیگری یک دستگاه موتور سیکلت در تقاطع پریخان مشگین شهر با یک دستگاه کامیون خاور به شدت برخورد کرد که راننده موتور سیکلت در دم جان باخت و ترک نشین آن نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

دلیل این حادثه نیز انحراف به چپ کامیون خاور اعلام شده است.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:اسمعيل,مسابقه,اسميعل پور,قهرمان دوچرخه سواري, | 9:3 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 

به گزارش جوان امروز اواخر هفته پیش ساعت 21 شب در خیابان معراج اصفهان چند تن از اراذل اوباش پس از تجاوز به یک زن اورا با ماده ی مخدر شیشه از حالت طبیعی خارج کرده و او را با اندامی کاملا عریان در خیابان رها می کنند.
پس از گذشت حدود 10 دقیقه خانمی او را با چادر پوشانده و این زن توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.
 

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : شنبه 15 مهر 1391برچسب:برهنه , زن اصفهان, | 11:43 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

اهالي قدرشناس و خير روستاي ارجق در پي وقوع زلزله اهر ورزقان و هريس به منظور كمك رساني به هموطنان خود هدايايي به مبلغ 24000000ريال جمع آوري و تقديم زلزله زدگان نمودند .

كمك به زلزله زدگان - picture 313

كمك به زلزله زدگان - picture 311

كمك به زلزله زدگان - picture 312

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:زلزله,آذربايجان,كمكهاي مردمي, | 7:28 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, | 7:56 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 

 

 

احتیاطی و عدم توجه به جلو راننده یک دستگاه کامیونت خاور در مشگین شهر موجب واژگونی و آتش سوزی خودرو شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ماموران مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با دریافت خبری مبنی بر واژگونی کامیونت خاور در مسیر روستای پاشابیگلو به سمت مشگین شهر به همراه ماموران پاسگاه انتظامی شعبان به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش ماموران با حضور در محل مشاهده کردند کامیونت خاور در مسیر حرکت خود به در اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو راننده از مسیر منحرف و واژگون شده و به دره سقوط و سپس آتش گرفته است.

این آتش سوزی توسط پلیس ، مردم و عوامل آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این حادثه خسارات جانی نداشت و راننده هنگام سقوط خودرو خود را به بیرون پرت کرده است.

میزان خسارت وارده در اثر این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:تصادف,حوادث,خودرو, | 19:43 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 

این جنین در واقع برادر دوقلوی این کودک است که به جای رشد کردن در رحم مادرش، در شکم کودک سه ساله رشد کرده است.

در اتفاقی نادر، کودک سه ساله ای در کشور پرو، یک جنین در شکم خود نگهداری می کند.

به گزارش جذاب نیوز به نقل از شبکه آر تی روسیه، پدر " اسپاک پاکانا " بعد از گلایه فرزند سه ساله اش از درد معده، وی را به بیمارستان می برد.

پزشکان بعد از اجرای معایناتی توسط امواج مافوق صوت، دریافتند که در درون شکم این کودک، یک جنین وجود دارد. این جنین در واقع برادر دوقلوی این کودک است که به جای رشد کردن در رحم مادرش، در شکم کودک سه ساله رشد کرده است.

این مورد نادر در هر 500 هزار تولد، یک بار اتفاق می افتد.
پزشک جراح، بعد از خارج کردن جنین 25 سانتی از شکم کودک سه ساله، اعلام کرد: جنین رشد بسیار کمی در شکم " اسپاک"  داشته و وزن آن تنها یک کیلو بوده است.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:عكس,زايمان,حاملگي, | 9:49 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
این دختر زمانی که سر کلاس بود ناگهان روی زمین افتاد و چند لحظه بعد در اثر خونریزی مغزی به کما رفت.

میل آنلاین: این دختر زمانی که سر کلاس بود ناگهان روی زمین افتاد و چند لحظه بعد در اثر خونریزی مغزی به کما رفت.


او در حال شوخی و خنده با دوستانش سر کلاس بود که ناگهان روی زمین افتاد. علت اصلی این اتفاق نادر هنوز مشخص نیست. این اتفاق جمعه گذشته و در یکی از شهرهای انگلستان رخ داد. کارکنان مدرسه با نیروهای امداد تماس گرفتند و این دختر سریعا به بیمارستان منتقل شد و با تشخیص خونریزی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه روز بعد از عمل در بیمارستان درگذشت.


مادرش میگوید او آن روز بسیار شاد و خوشحال بوده و از همیشه سرحال تر به نظر میرسیده است.

دوستان وی با ارسال پیامهای تسلیت و ارسال دسته گل در غم از دست دادن این دختر مهربان سوگواری کردند.
 
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : جمعه 7 بهمن 1390برچسب:حوادث,مرگ,مدرسه, | 18:23 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

یکی از مداحان و تعزیه خوانان معروف کاشمر حین اجرای برنامه شبیه خوانی، در حال ایفای نقش حضرت ابوالفضل(ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، حبیب الله راستگو مداح اهل بیت(ع) و تعزیه خوان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) که به مدت 45 سال در روستای طرق بخش کوهسرخ  کاشمر به اجرای مداحی و تعزیه خوانی می پرداخت، عصر روز عاشورای حسینی در مراسم شبیه خوانی در  روستای طرق درگذشت.

وی که نقش حضرت ابوالفضل (ع) را در مراسم  روز سه شنبه بازی می کرد دیگر نتوانست از جا بلند شود و در مراسم شبیه خوانی به دیدار معشوق شتافت.

مردم روستا به محض پایان مراسم شبیه خوانی و با شنیدن خبر مرگ او بر پیکرش حاضر شدند و با او وداع کردند.

همچنین یک تعزیه خوان نقش حضرت عباس (ع) در مشگین شهر ، هنگام اجرای نقش خود در آیین شبیه خوانی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در این واقعه که ظهر دیروز در روستای حیق از توابع بخش مرکزی مشگین شهر روی داد محسن حق وردی زاده از اهالی این روستا که همه ساله در نقش سقای تشنه لب دشت کربلا ظاهر می شد پس از چند دقیقه اجرای نقش خود درگذشت .

پیکر این شبیه خوان 42ساله در میان حزن و اندوه اهالی عزادار روستا امروز تشیع و  به خاک سپرده شد .

پارسال نیز در ظهر عاشورا تعزیه خوان نقش حضرت امام حسین (ع) در روستای قره درویش مشگین شهر به هنگام تعزیه خوانی فوت کرد. 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:سقای تشنه لب,ابوالفضل,عاشورا, | 17:39 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : پنج شنبه 15 دی 1387برچسب:عکس,تصویر,کلیپ, | 16:17 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
صفحه قبل 1 صفحه بعد